Okno Umowy i aneksy zawiera informacje o miejscu zatrudnienia, sposobie zatrudnienia oraz informacje płacowe.
Okno Umowy i aneksy składa się z 2 części.
W górnej części wyświetlane są główne dane dotyczące ilości umów - akt jakie posiada pracownik ( czyli dane o ilości zatrudnień pracownika w zakładzie ).
Dolna część to umowy i aneksy wchodzące w skład danej umowy - akt.
Uploaded with ImageShack.us
Górna część okna zawiera dane: nr umowy nr teczki data zatrudnienia data zwolnienia fundusz rodzaj umowy wyliczenie wysługi na dzień przeglądania danych wyliczenie gratyfikacji na dzień przeglądania danych wyliczenie emerytury na dzień przeglądania danych wyliczenie urlopu na dzień przeglądania danych status - wskaźnik informujący czy pracownik jest pracujący czy zwolniony nauczyciel - wskaźnik informujący czy pracownik jest nauczycielem czy nie.
W oknie górnym kartoteki umów i aneksów steruje się wprowadzaniem i wyświetlaniem danych zgodnie z opisem zawartym w sterowaniu w oknach programu Kartotekę można modyfikować przez usuwanie, wprowadzanie nowych danych lub korektę danych już istniejących. Górna część okna kartoteki umów i aneksów jest aktywna jeśli klikniemy na niej myszką.
Uploaded with ImageShack.us
Dolna część okna zawiera informacje : lp typ umowy(aneks/umowa) data od data do nazwa umowy etat godziny stanowisko wydział Gus Stawka Gł. miejsce zatrudnienia Godziny z Gusu
Uploaded with ImageShack.us
W oknie dolnym kartoteki umów i aneksów steruje się wprowadzaniem i wyświetlaniem danych zgodnie z opisem zawartym w sterowaniu w oknach programu Kartotekę można modyfikować przez usuwanie, wprowadzanie nowych danych lub korektę danych już istniejących. Dolna część okna kartoteki umów i aneksów jest aktywna jeśli klikniemy na niej myszką.
Przed wprowadzeniem aneksów, badań, absencji, grafików musi być założona umowa - akta pracownika.
|